SprzedawcÄ w sklepie internetowym kungszwu.pl, zwanym w dalszej czÄĹci Regulaminu Sklepem jest 2P Studio Paulina Zawadzka, z siedzibÄ w Piasecznie, ul. NarcyzĂłw 43/1, NIP 521-326-58-31. Sklep prowadzi sprzedaĹź towarĂłw za poĹrednictwem sieci Internet. ZĹoĹźenie i potwierdzenie zamĂłwienia jest rĂłwnoznaczne z akceptacjÄ niniejszego Regulaminu, dobrowolnym dokonaniem zakupu zamĂłwionego towaru oraz wyraĹźeniem zgody na przetwarzanie przez SprzedawcÄ danych osobowych Klienta do celĂłw zwiÄ zanych z realizacjÄ zamĂłwienia. Dane osobowe nie sÄ udostÄpniane innym podmiotom do celĂłw marketingowych. ZĹoĹźone zamĂłwienie stanowi umowÄ kupna - sprzedaĹźy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego zawartÄ miÄdzy SprzedawcÄ a Klientem.
ZamĂłwienia moĹźna skĹadaÄ 24 godziny na dobÄ, 7 dni w tygodniu przez caĹy rok (Sklep dopuszcza istnienie przerw technicznych, wyĹÄ czajÄ cych Sklep z przyjmowania i realizacji zamĂłwieĹ KlientĂłw). Realizacja zamĂłwieĹ KlientĂłw nastÄpuje w dni robocze zwyczajowo w ciÄ gu 24 godzin od momentu zaksiÄgowania ma koncie bankowym Sklepu peĹnej zapĹaty za zamĂłwienie.
Poprzez zĹoĹźenie zamĂłwienia rozumie siÄ wykonanie przez Klienta wszystkich poniĹźszych czynnoĹci:
wybĂłr oraz wprowadzenie Produktu/Ăłw do koszyka;
zalogowanie siÄ na uprzednio zarejestrowane konto Klienta lub dokonanie rejestracji albo podanie danych osobowych niezbÄdnych do realizacji zamĂłwienia (zakupy bez rejestracji)
potwierdzenie (poprzez wybranie znacznika w polu typu checkbox) zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbÄdnych do realizacji zamĂłwienia.
Po zĹoĹźeniu zamĂłwienia Klient otrzymuje drogÄ e-mailowÄ potwierdzenie zamĂłwienia (zestawienie wybranych produktĂłw, adres dostawy, wartoĹÄ zamĂłwienia, forma pĹatnoĹci, sposĂłb wysyĹki). W razie braku otrzymania takiej informacji Klient powinien skontaktowaÄ siÄ ze Sklepem drogÄ telefonicznÄ lub mailowÄ . Do momentu otrzymania przez Sklep zapĹaty realizacja zamĂłwienia jest wstrzymana. W przypadku, gdy w ciÄ gu 7dni od daty zĹoĹźenia zamĂłwienia nie zostanie uregulowana pĹatnoĹÄ Sklep zastrzega sobie prawo do automatycznego anulowania zamĂłwienia.
Klient zobowiÄ zuje siÄ do podawania podczas skĹadania zamĂłwienia oraz podczas komunikacji ze Sklepem prawidĹowych danych kontaktowych â w szczegĂłlnoĹci imienia i nazwiska, peĹnego adresu e-mail oraz numeru telefonu. NieprawidĹowo wypeĹnione formularze rejestracyjne mogÄ utrudniÄ lub uniemoĹźliwiÄ realizacjÄ zamĂłwienia.
Sklep zastrzega sobie prawo weryfikacji dokonanego zamĂłwienia oraz jego anulowania w przypadkach uzasadniajÄ cych wÄ tpliwoĹci co do moĹźliwoĹci realizacji zamĂłwienia. Sklep zastrzega rĂłwnieĹź prawo odmowy realizacji zamĂłwienia w przypadku, gdy Klient zalega wobec sklepu z pĹatnoĹciami, wynikajÄ cymi z realizacji poprzednich zamĂłwieĹ.
PĹatnoĹci za zamĂłwione produkty naleĹźy dokonaÄ przelewem na konto Sprzedawcy. Informacje odnoĹnie pĹatnoĹci opisane sÄ na stronie Kontakt.
PrzyjÄcie zamĂłwienia do realizacji rozpoczyna siÄ po zaksiÄgowaniu przedpĹaty na koncie Sprzedawcy.
W przypadku niedostÄpnoĹci czÄĹci produktĂłw w zamĂłwieniu Klient informowany jest przez Sklep o stanie zamĂłwienia. Klient moĹźe wtedy podjÄ Ä decyzjÄ o sposobie jego realizacji (czÄĹciowa realizacja, wydĹuĹźenie czasu oczekiwania, anulowanie caĹoĹci zamĂłwienia). W przypadku braku odpowiedzi w ciÄ gu 3 dni ze strony Klienta Sklep zastrzega sobie moĹźliwoĹÄ wysĹania dostÄpnych pozycji w zamĂłwieniu bÄ dĹş anulowania zamĂłwienia.
Na czas po jakim zamĂłwione produkty trafiajÄ do Klienta skĹada siÄ czas skompletowania i zapakowania produktĂłw oraz czas, jaki jest potrzebny Poczcie Polskiej na dostarczenie przesyĹki pod wskazany przez Klienta adres, przy czym uwzglÄdniane sÄ tu tylko dni robocze. W dniu wysyĹki zamĂłwienia Klient jest informowany o tym fakcie w wiadomoĹci e-mail.
Sklep oferuje produkty uĹźywane i fabrycznie nowe. Produkty w Sklepie sÄ szczegĂłĹowo oznaczone. Na stronie internetowej Sklepu znajdujÄ siÄ informacje o wĹaĹciwoĹciach produktu, jego cenie, rozmiarze, materiale z ktĂłrego jest wykonany oraz stanu (nowy lub uĹźywany). W przypadku produktĂłw uĹźywanych dokĹadnie opisany jest ich stan (celujÄ cy, bardzo dobry, bardzo dobry minus, dobry).
Wszystkie ceny widoczne na stronie internetowej Sklepu podane sÄ w zĹotych polskich i stanowiÄ wartoĹci brutto (zawierajÄ podatek VAT). Ceny te nie obejmujÄ zryczaĹtowanych kosztĂłw przesyĹki.
Do kaĹźdego zamĂłwienia wystawiane jest szczegĂłĹowe zestawienie zawartoĹci przesyĹki wraz z wykazem kosztĂłw i doĹÄ czane do przesyĹki z zamĂłwionym przez Klienta towarem. Nie wystawiamy faktur VAT.
Klient moĹźe anulowaÄ zĹoĹźone zamĂłwienie telefonicznie bÄ dĹş e-mailowo pod adresem zamowienia@kungszwu.pl do czasu przekazania zamĂłwienia przez Sklep w stan pakowania.
Dostawa zamĂłwienia odbywa siÄ przez wysyĹkÄ zamĂłwionych towarĂłw pod wskazany przez Klienta adres za poĹrednictwem Poczty Polskiej . Do kosztĂłw zamĂłwienia doliczany jest koszt wysyĹki zgodnie z tabelÄ kosztĂłw wysyĹki. Zgodnie z brzmieniem ustawy "Kodeks cywilnyâ w razie przesĹania rzeczy sprzedanej za poĹrednictwem przewoĹşnika Klient obowiÄ zany jest sprawdziÄ stan przesyĹki podczas odbioru. W przypadku stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia rzeczy obowiÄ zany jest dokonaÄ wszelkich czynnoĹci niezbÄdnych do ustalenia odpowiedzialnoĹci przewoĹşnika informujÄ c o tym fakcie Sklep: spisanie protokoĹu okreĹlajÄ cego stan przesyĹki oraz okolicznoĹci powstania szkody i podpisanie jednoczeĹnie przez przewoĹşnika i odbiorcÄ przesyĹki. SposĂłb badania przesyĹki jest uregulowany w ustawie Prawo przewozowe (art. 74 i nastÄpne). Ustawodawca przewidziaĹ, iĹź przyjÄcie przesyĹki przez odbiorcÄ (Klienta) bez zastrzeĹźeĹ powoduje wygaĹniÄcie roszczeĹ z tytuĹu ubytku lub uszkodzenia przesyĹki.
Klient, ktĂłry zawarĹ umowÄ na odlegĹoĹÄ ma prawo od niej odstÄ piÄ bez podania przyczyn skĹadajÄ c Sklepowi stosowne oĹwiadczenie na piĹmie w terminie 14 dni. Termin czternastodniowy, w ktĂłrym Klient moĹźe odstÄ piÄ od umowy liczy siÄ od dnia wydania rzeczy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysĹanie oĹwiadczenia przed jego upĹywem.
W razie odstÄ pienia od umowy umowa jest uwaĹźana za niezawartÄ , a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiÄ zaĹ. To, co strony ĹwiadczyĹy, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba Ĺźe zmiana byĹa konieczna w granicach zwykĹego zarzÄ du. Zwrot jest moĹźliwy tylko wĂłwczas, gdy towar nie nosi ĹladĂłw uĹźytkowania przez Klienta, jest kompletny i nie zostaĹ w Ĺźaden sposĂłb zniszczony. Wraz z odsyĹanym towarem Klient jest zobowiÄ zany zwrĂłciÄ dowĂłd zakupu (paragon). Zwrot towaru powinien nastÄ piÄ niezwĹocznie, nie później niĹź w terminie czternastu dni kalendarzowych. Koszty zwrotu towaru ponosi Klient.
Sklep ponosi odpowiedzialnoĹÄ z tytuĹu rÄkojmi, gdy sprzedana przez niego rzecz jest dotkniÄta wadÄ ( wada â zmniejszajÄ ca wartoĹÄ rzeczy, uĹźytecznoĹÄ rzeczy, gdy rzecz nie ma wĹaĹciwoĹci, o ktĂłrych byĹo napisane w serwisie sklepu kungszwu.pl, gdy rzecz wydano w stanie niezupeĹnym, niekompletnym), a w chwili zawarcia umowy Klient o niej nie wiedziaĹ. Warunkiem zachowania prawa do skorzystania z reklamacji jest pisemne zawiadomienie o wadzie na stosownym formularzu dostÄpnym w serwisie Kungszwu.pl, w terminie do 1 miesiÄ ca od daty jej wykrycia. Z tytuĹu rÄkojmi Klientowi przysĹuguje prawo do: odstÄ pienia od umowy, obniĹźenia ceny, wymiana wadliwej rzeczy na innÄ , bez wady, usuniÄcia wady. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sklep w terminie do 14 dni od daty wpĹyniÄcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami. W razie koniecznoĹci wydania opinii rzeczoznawcy termin rozpatrzenia reklamacji moĹźe siÄ wydĹuĹźyÄ do 21 dni kalendarzowych.
Sklep dokĹada wszelkich staraĹ, aby prezentowane na stronie internetowej opisy produktĂłw byĹy zgodne ze stanem faktycznym. W razie jakichkolwiek wÄ tpliwoĹci prosimy przed zĹoĹźeniem zamĂłwienia o kontakt telefoniczny bÄ dĹş mailowy pod adresem sklep@kungszwu.pl
Sklep zobowiÄ zuje siÄ do ochrony danych osobowych zgodnie z UstawÄ z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 Nr 133 poz. 883). Zgodnie z tÄ ustawÄ Klienci sklepu majÄ prawo do wglÄ du w swoje dane, do ich poprawiania, wniesienia ĹźÄ dania ich usuniÄcia, bÄ dĹş zaprzestania ich wykorzystywania.
Koszty przesyĹek w przypadku wymiany towaru wynikajÄ cej z bĹÄdnej realizacji zamĂłwienia przez Sklep pokrywa Sklep w limicie kwoty podanej poniĹźej. Koszty wysyĹki do Sklepu pokrywa Klient. W przypadku stwierdzenia pomyĹki Sklep zwrĂłci Klientowi koszt wysyĹki do Sklepu w kwocie wynikajÄ cej z kwoty na liĹcie przewozowym i nieprzekraczajÄ cej 12zĹ (sĹownie: dwanaĹcie zĹotych). JednoczeĹnie Sklep informuje, Ĺźe nie przyjmuje Ĺźadnych przesyĹek odsyĹanych do Sklepu za pobraniem.
W przypadku zamĂłwienia zapĹaconego, gdy Sklep nie jest w stanie zrealizowaÄ zamĂłwienia w caĹoĹci, sklep informuje Klienta o tym fakcie. W przypadku rezygnacji z brakujÄ cej pozycji, lub z caĹego zamĂłwienia Sklep zwraca przedpĹatÄ na podane przez Klienta konto bankowe w terminie 3 dni roboczych liczonych od daty anulowania zamĂłwienia lub jego korekty.
Informacje zawarte w Sklepie nie stanowiÄ oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego; stanowiÄ zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie stosuje siÄ przepisy Kodeksu Cywilnego.